پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات گفتگوهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات گفتگوهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "گفتگو من" کلیک کنید تا سوابق گفتگو شما نشان داده شود.
آیا برای گفتگو از زونکن، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به لیست گفتگو اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی گفتگو و ثبت گفتگو باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام گفتگو، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم گفتگو خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید گفتگو خود را ثبت کنید.
از وضعیت گفتگوی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری گفتگو که بعد از گفتگو در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم گفتگوم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال گفتگو و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت گفتگو، مشتریان محترم باید گفتگو خود را اینترنتی ثبت کنند.